1. Definicje
Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:
- Karta płatnicza – karta w rozumieniu art. 2 pkt. 15a Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. Nr 199, poz. 1175 ze zm.) umożliwiająca dokonywanie płatności internetowych procesowanych przez Operatorów Płatności.
- Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zakupu Usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Konto – indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu Internetowego.
- Okres Rozliczeniowy – ściśle określony przedział czasowy, w ujęciu miesięcznym rozumianym jako 28 kolejnych dni (nie miesiąc kalendarzowy), za który dokonywane są rozliczenia za korzystanie z Usług powtarzalnych.
- Operator Płatności – podmiot obsługujący system umożliwiający dokonywanie płatności elektronicznych:
- Płatność Cykliczna – sposób dokonania przez Klienta zapłaty za Usługi, polegający na automatycznym (bez udziału Klienta) pobraniu z Karty płatniczej Klienta kwoty należności Sprzedawcy za Usługę.
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Regulamin Sklepu Internetowego – dokument określający zasady nabywania Usług w Sklepie Internetowym oraz warunki Umowy, dostępny w Sklepie Internetowym.
- Sklep Internetowy – prowadzona przez Sprzedawcę, na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego, platforma on-line, na której Sprzedawca prowadzi działania informacyjne i marketingowe, o charakterze otwartym, dostępna w domenie ketome.dawidwozniakowski.pl.
- Sprzedawca – Dawid Woźniakowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dawid Woźniakowski, adres: Szermiercza 4, 05-077 Warszawa, NIP: 9512242076, REGON: 142755317, tel. +48728522728.
- Umowa – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usług.
- Usługi – usługi znajdująca się w ofercie Sprzedawcy w Sklepie Internetowym.
2. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin reguluje zasady dokonywania płatności w formie automatycznego pobrania należności z Karty płatniczej Klienta, za Usługi powtarzalne nabyte w Sklepie Internetowym.
- Rozpoczęcie korzystania z Płatności cyklicznych przez Klienta następuje w trakcie procedury nabywania Usług powtarzalnych.
- Dokonując zakupu Usług powtarzalnych i akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na dokonywanie Płatności cyklicznych.
3. Rejestracja Karty Płatniczej
- Dla skorzystania przez Klienta z Płatności cyklicznych, niezbędne jest posiadanie przez Klienta Karty płatniczej oraz jej zarejestrowanie.
- W celu zarejestrowania Karty Płatniczej, Klient w ramach procesu płatności, podczas wyboru metody płatności powinien podać dane Karty Płatniczej (16 lub 19-cyfrowy numer Karty Płatniczej, datę ważności Karty Płatniczej, kod CVV/CVC).
- Klient dokonując akceptacji Regulaminu Sklepu Internetowego o raz postanowień niniejszego Regulaminu wyraża zgodę na rejestrację Karty Płatniczej w trakcie procesu płatności.
- Transakcje płatnicze dokonywane w Sklepie Internetowym z wykorzystaniem zarejestrowanej Karty Płatniczej obsługiwane są przez Operatorów Płatności świadczących usługi płatnicze w ramach działania Sklepu Internetowego.
- Prawidłowa rejestracja Karty Płatniczej skutkuje zapisaniem zaszyfrowanych danych Karty Płatniczej (4 ostatnie cyfry numeru karty płatniczej oraz data ważności karty) w Koncie Klienta / przez Operatora Płatności i umożliwia Operatorowi Płatności cykliczne obciążanie rachunku Klienta.
- Klient ma obowiązek zapewnienia kompletności i rzetelności danych zapisanych i przechowywanych na Koncie/ przez Operatora Płatności, a w przypadku ich zmiany w celu skorzystania z Usługi zobowiązany jest ponownie dokonać rejestracji.
- Klient ma możliwość samodzielnego zarządzania Kartami Płatniczymi, tzn. może rejestrować nowe oraz usuwać już dodane Karty Płatnicze.
- Korzystanie z Płatności cyklicznych jest dobrowolne. Rezygnacja z płatności cyklicznych jest możliwa w dowolnym momencie. W celu rezygnacji z Płatności cyklicznych, Klient wprowadza odpowiednią zmianę na swoim Koncie w Sklepie Internetowym. Rezygnacja wywołuje skutek od momentu dokonania przez Klienta zmiany na Koncie, w sposób określony w zdaniu poprzedzającym.
- Rezygnacja z Płatności cyklicznej nie oznacza wygaśnięcia lub wypowiedzenia Umowy. Wszelkie należności za Usługi są nadal naliczane.
- Na tydzień przed pobraniem płatności z Karty płatniczej Klient jest informowany za pomocą wiadomości e-mail/sms o nadchodzącym pobraniu.
- Skorzystanie z usługi Płatności cyklicznej nie wiąże się z otwarciem rachunku bankowego ani rachunku płatniczego.
4. Płatności
- Klient zobowiązuje się zapewnić, na Karcie płatniczej wskazanej Sprzedawcy na potrzeby dokonywania Płatności cyklicznych, odpowiednie środki na pokrycie należności za Usługę. Środki powinny być dostępne na Karcie w wysokości oraz takim czasie, aby było możliwe ich pobranie z zachowaniem terminów określonych w ustępach poniższych.
- Operator Płatności cyklicznie pobiera z Karty Płatniczej Klienta kwotę pieniężną stanowiącą równowartość należnej opłaty miesięcznej za Usługi. Wysokość należnej kwoty pieniężnej zależna jest od wariantu Usługi wybranej przez Klienta.
- Operator Płatności pobiera z Karty Płatniczej Klienta należną kwotę pieniężną pierwszego dnia każdego Okresu Rozliczeniowego z wyłączeniem pierwszego i ostatniego Okresu Rozliczeniowego (pierwszy i ostatni Okres Rozliczeniowy płatne są przez Klienta przy zamówieniu Usługi).
- Okres Rozliczeniowy wynosi 28 kolejnych dni i liczony jest od dnia zawarcia Umowy. Daty Okresów Rozliczeniowych widoczne są na Koncie Klienta.
- Brak wygaśnięcia oraz skutecznego wypowiedzenia Umowy przez Klienta lub Sprzedawcę zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie Sklepu Internetowego skutkuje dalszym świadczeniem Usług oraz naliczaniem opłat zgodnie z zamówieniem.
- W przypadku niemożliwości pobrania należności za Usługę pomimo obowiązywania Umowy (np. z powodu braku odpowiednich środków na Karcie płatniczej, utraty ważności Karty, blokady Karty) Sprzedawca powiadomi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta w Koncie lub wiadomości SMS wysłanej na numer telefonu Klienta wskazany w Koncie, lub w formie komunikatu widocznego w Koncie, o „nieudanej płatności” wraz ze wskazaniem przyczyny braku możliwości realizacji płatności.
- W powiadomieniu, o którym mowa w ust. 6, Sprzedawca informuje dodatkowo Klienta o sposobach postępowania w razie braku możliwości dokonania płatności w kanale Płatności cyklicznych. Operator Płatności będzie podejmował ponowne próby pobrania należnej opłaty z Karty płatniczej Klienta. Po każdej kolejnej „nieudanej płatności”, Sprzedawca powiadamia Klienta, w sposób opisany w zdaniu pierwszym, o niemożliwości realizacji płatności.
5. Postanowienia Końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego.
- Zmiany i uchylenie Regulaminu następują w trybie określonym w Regulaminie Sklepu Internetowego.